Ekonomi

Pernod Ricard markalarını iki ana bölüme ayırmayı planlıyor

Investing.com – Pernod Ricard (EPA:PERP) markalarını iki ana bölüme ayırarak işini yeniden yapılandırmayı planlıyor. Bu bilgi, Reuters’ın Çarşamba günü alıntıladığı bir iç sunuma dayanıyor.

Fransız içki üreticisi, konu hakkında iletişime geçildiğinde “daha çevik ve basitleştirilmiş bir organizasyon oluşturmak için bir iç proje” duyurduğunu doğruladı.

Şirketin bu sadeleştirme çabası, mevcut zorlu piyasa ortamında daha verimli bir operasyonel yapı oluşturmayı hedefliyor.

Bu makale yapay zekanın desteğiyle oluşturulmuş, çevrilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şart ve Koşullar bölümümüze bakın.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu